ONSDAG!

Sitter just nu med gruppen och arbetar med uppgiften vi fått! Jag har precis skrivit klart min del så det känns som att vi kommer att bli färdiga inom några timmar. Om vi hinner klart innan klockan blir alltför sent så ska vi gå en runda på stan för att fira! Jag ska såklart inte köpa något, men man kan ju alltid få titta. Ikväll är det gymmet som gäller och jäklar vad bra det känns att träna igen. Är påväg in i ett grymt bra träningsflow och än sålänge är det fortfarande jättekul att röra på fläsket! Haha. 
 
Rolig bild, jag vet!
Men jag saknar tiden då man näst intill varje dag hängde i en sporthall med en handboll i handen! 
Hade det funnits något handbollslag här i skolan hade jag vart den första att delta, men tyvärr finns det bara andra sporter så som innebandy och fotboll... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0