MÅNDAG

Godmorgon alla som läser! För ja, jag har allt sett på statistiken att det fortfarande är några som går in och läser denna meningsfulla blogg! Idag blev det sovmorgon då vi har föreläsning klockan 13.15, jag låg och drog mig tills klockan nästan var 11. Så skönt! Nu har jag iallafall lite tid över innan vi ska cykla iväg till universitetet så jag tänkte börja göra lite research till min uppsats som ska vara inne på fredag! Man får ta vara på all tid man får när man har nollning samtidigt som man förväntas sköta skolarbetet. Det är bara att kämpa på helt enkelt! 
 
Fixade Skype igår också så att man kan hålla en bättre kontakt med alla som är långt borta, men framförallt med min kära pojkvän! Det känns konstigt att vi numera bor cirka 40 mil ifrån varandra, alltså en bussresa på 4,5 timme från varandra! Visst, det kunde ha varit värre, men nu kanske man inte kan träffas varenda helg längre... Nåväl, han ska komma hit om två veckor så man får helt enkelt låta tiden gå fort tills dess och försöka att inte längta ihjäl sig efter honom! 
 


Ha en bra dag allihopa! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0