HOCKEYMATCH!

I vanliga fall kostar det från 260 kronor och uppåt för att gå och se på hockey här i Karlstad, men idag var det ett erbjudande till alla studenter att gå och titta för bara 50 kronor. Därför var vi några i klassen som bestämde oss för att gå och kika. Själv hejar jag egentligen på Skellefteå AIK (pojkvännens mamma som har printat in det i mig!) så jag kollade bara in motståndarna lite och brydde mig inte så hemskt mycket om vilka som gjorde mål och sådär! Men vi har haft en rolig kväll på Löfberg Lila Arena och eftersom att dom gav oss kaffe så är jag nöjd! Jag och Emma har en kaffe/espressomaskin ståendes i köket utan att någon av oss ens dricker kaffe. Men häromdagen klagade Frida på att vi måste köpa kaffe ifall en gäst vill ha det, i detta fall var det såklart hon själv som ville ha! Nu har vi iallafall kaffe till vår maskin så nu kan alla som vill komma och ta en kopp ;) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0