GODNATT!

Godkväll! Min dag har varit as bra och den slutade ännu bättre då jag skypade med pojkvännen! Det var faktiskt sjukt roligt måste jag säga. Har dock så jädra svårt att avsluta, samma sak är det när vi pratar i telefon, jag hatar att lägga på! Det kanske är ett bra tecken på hur mycket jag älskar honom. Min älskade pojkvän ♥
 
Nu ligger Emma här bredvid och snarkar så jag kanske borde stänga av datorn och göra detsamma. Vi börjar klockan ett imorgon också. Fasen vad gött det är att börja så sent! Man hinner liksom göra vad man vill på morgonen. Jag kanske går ut och springer en runda imorgon bitti om jag känner mig riktigt hurtig! Känner jag mig själv rätt så kommer det aldrig att hända men man kan ju hoppas iallafall! Nej, nu säger jag godnatt! Godnatt! 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Fint att du bloggar igen;)

2012-09-04 @ 22:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0