FREDAG!

Äntligen är det fredag! Som jag har väntat på denna dag alltså. Idag får vi nämligen besök, våra vänner Lina och Märtha kommer hit. Men den jag faktiskt har saknat och längtat efter allra mest är faktiskt min pojkvän Ludvig som också kommer hit idag! Jag bokstavligen räknat ner timmar tills vi ses hela dagen idag! Även fast det är jobbigt med distans så har jag ändå insett hur jädra mycket jag älskar min pojkvän! Vi har till och med bestämt att om vi klarar dessa tre år så är det på tiden att vi förlovar oss! Hihi, ser det till och med framför mig! 
 
Nåväl, jag och Emma har precis ätit och nu håller vi på att göra lägenheten lite fin tills vi får besök samtidigt som vi lyssnar på Westlife och Backstreet Boys på hög volym. Haha stackars våra grannar! Vi har även diskat bort det lilla diskberg vi inte hunnit diskat bort förut! Ikväll ska vi gå och se Icona Pop på Tempel och jag känner på mig att det kommer bli en ruggigt bra kväll! Nu ska jag hjälpa till att städa lite till! Ha en jätte bra fredag allihopa! 
 
Jag och min fina pojkvän när vi hade en liten grillkväll hemma hos honom i somras! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0