ÄLSKLING






Jag och min pojkvän Ludvig har varit tillsammans i lite mer än tre år. Vi har upplevt mycket tillsammans och delar många minnen. Vi har varit utomlands, åkt skidor, varit på bal, i fjällbacka, i skellefteå, vi har fått dela glädjen på varandras studenter trots att det skiljer två år mellan oss. Vi har gått igenom en del jobbiga saker också men än så länge har vi klarat oss igenom allt, och vi har blivit starkare utav det. Jag är så sjukt lycklig när jag är med honom att jag tror att jag spricker av glädje. Varje gång vi ses pirrar det i magen, och att det fortfarande pirrar i magen efter tre år tycker jag är helt magiskt. Jag längtar tills vi båda är färdiga med våra utbildningar och kan börja våra liv tillsammans på riktigt. Att flytta ihop och att få leva mitt liv med Ludvig är min dröm och jag ska göra allt jag kan för att få vårt distansförhållande att fungera så att jag kan få min dröm om tre år.
 
Jag älskar dig Ludvig, nu och föralltid!♥

Kommentarer
Postat av: Svärmor

Ja, visst är han fiiin! Du med Cissi. Kul att ni kommer hem i helgen!

2012-09-19 @ 18:35:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0