Oct. 18, 2012

Hej allihopa! Har precis kommit hem från universitetet där jag har tillbringat hela dagen. Nu har jag tid i tvättstugan och för att inte glömma bort att hämta tvätten får jag nog ställa alarm, vet inte varför, men alltid när jag har tvättat har jag kommit på någon timme senare: Just fan, tvätten!! Har fått världens skoskav så idag skippar jag träningen. Det öser ner ute också så det känns inte särskilt lockande att cykla till gymmet! Det blir alltså en lugn kväll ikväll.

Saknar min väldigt mörka hårfärg jag hade ett tag i somras, nu har mitt hår blivit så sjukt tråkigt. Ska göra något åt saken, snarast! Eller ja, iallafall inom några veckor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0