NY VECKA

Idag står en föreläsning och träning på schemat! Föreläsningen slutar klockan tre och då ska jag pallra mig till gymmet någon timme för att sedan åka hem och käka något mellanmål för att sedan klockan sex köra ett bodyattack-pass! Riktigt hurtig kommer jag att känna mig. Vaknade upp lite på fel sida idag då jag vaknade av några ungar som bokstavligen skrek så högt att det lät som att de befann sig i mitt rum typ. Dessa skrik varade i ungefär tio minuter och det räckte såklart för att jag skulle hinna vakna till ordentligt. Nu har jag precis beställt hem kurslitteraturen till kursen som börjar idag, bra framförhållning... Men bättre sent än aldrig! 
 
I övermorgon kommer pojkvännen hit och jag längtar som en jäkla dåre, är ledig på onsdag också så då ska jag se till att vi gör någonting vettigt av dagen. Ett varv på stan vore inte helt fel då vi inte hann med det sist han var här. Hur som helst så längtar jag så jag spricker, han är verkligen världens finaste kille, min kille ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0