KÄRLEK

Allt är så mysigt när pojkvännen är här. Det är mysigt att komma hem efter skolan, det är mysigt att han gjorde lunch till mig idag och att vi åt lunch tillsammans innan min föreläsning. Det är mysigt att han följde med mig till gymmet igår och visade mig nya övningar. Det är mysigt att vakna upp bredvid honom, men framförallt att somna alldeles omfamnad. Det faktum att han sitter mittemot mig i skrivande stund är mysig. Ville bara uppdatera er om hur jag har det just nu.
 
Imorgon är jag ledig och på kvällen kommer svärföräldrarna till stan! Vet inte riktigt vad vi ska hitta på just imorgon kväll för det beror lite på hur sent dom kommer. Planerna för helgen är iallafall att de ska spana in min lägenhet, vi ska kolla på hockey då Skellefteå kommer till stan, (Luddes mamma är därifrån och är ett riktigt hockeyfreak), vi ska gå på bio och antagligen blir det ett eller två besök på några restauranger också. En bra helg väntar med andra ord och därmed inte så mycket uppdatering på bloggen! Några mobilinlägg kan jag nog hinna med men antagligen inte mer än så! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0