FREDAG

Idag har jag tenta. Eftersom att den inte börjar förrän klockan två så har jag hunnit läsa igenom allting två gånger, tittat på nybyggarna på kanal5play, och nu ska jag strax läsa igenom allt en tredje gång! Nervositeten bara växer och jag vet egentligen inte hur det kommer gå, det kan faktiskt gå hur som helst. Vore skönt att klara den här första tentan, men får tänka att världen inte går under om jag får göra om den. Så alla som läser detta, håll tummarna för mig idag mellan klockan 14-17.00, det lär behövas. 
 
Idag kommer Linnea hit och jäklar vad mysigt och kul vi kommer ha. Ikväll blir det lite "tentafest" med klassen och imorgon ska jag bara sova ut, och ta det så sjukt lugnt heeeela dagen! Imorgon ska jag till och med belöna mig själv med lite godis. Nej. Nu ska jag läsa igenom allt några gånger till och se ifall det fastnar bättre då, känns som att min hjärna är helt fullproppad med ny kunskap så jag vet inte riktigt hur mycket mer som får plats i den.
Ha en bra fredag allihopa!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det kommer att gå bra;)Kram

2012-10-05 @ 12:35:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0