BACK ON TRACK

Tydligen så har alla på mitt gym en egen PT och det innebär ju såklart att jag också har det. Jag och Emma träffade honom idag, han var dock bara vikarie för en tjej som vi egentligen skulle haft men det var iallafall kul. Han hade iallafall gjort ett cirkelgym-schema åt oss och ja, det är väl bara att köra. Egentligen brukar jag dela upp träningen så att jag kanske kör mage+armar ena dagen, och rygg+ben andra dagen, men det är väl bara att ge detta en chans helt enkelt. Utöver detta schema vi fick så kör jag ibland bodypump och dessutom tillbringar jag en del tid på löpbandet! Det känns så jäkla gött att vara på banan igen. Att jag orkade springa 6 kilometer är verkligen ett bevis för mig själv att träningen ger resultat, och det i sin tur ger en så bra motivation till att fortsätta. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0