10 OKTOBER 2012

Idag är dagen då min pojkvän kommer hit! Om ungefär en timme ska jag ta bussen till tågstationen för att möta upp honom. Det här kanske låter jätte töntigt med tanke på att det bara har gått tio dagar sen sist, men jag har längtat efter honom nåt otroligt mycket! Nu på morgonen har jag inte gjort många meter, jag gick upp och gjorde mig lite frukost, sedan tog jag med mig frukosten till sängen och tittade klart på en film jag började se på igårkväll. Nu ska jag städa upp lite i mitt rum och göra mig iordning för att sedan åka iväg och träffa min kärlek. Ha en bra dag allihopa! Det kommer iallafall jag att ha. 
 
 
Bjussar på två bilder från min bal som älsklingen ställde upp att gå med mig på. Världens bästa!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0