TORSDAG

Startade dagen med lite frukost och sen gick jag iväg till gymmet med Emma. Det kändes bra att komma igång igen! Körde ingen kondition utan idag körde jag styrkeövningar till magen och armarna. Nu är min armar så trötta att dom skakar, det är väl ett litet bevis på att man har kört rätt hårt med dom så jag är nöjd. Klockan 13.15 till 15.00 har jag föreläsning och efter det blir det bara hem och hämta väskan innan jag drar iväg till tåget för att åka till Stockholm igen. Det känns som att jag har åkt dit väldigt mycket på senaste tiden, så det här blir nog sista gången innan jullovet iallafall. Jag ska försöka att få pojkvännen att komma hit både nästa helg och helgen efter det! Ha en bra dag allihopa! ♥
 
Här bjuder jag på en härlig bild från när jag och älsklingen var på Samos för två somrar sedan, kan behövas för att drömma sig bort från detta kalla Sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0