SÖNDAG

Pojkvännen min åkte till skolan tidigt imorse, jag somnade om och nu har jag precis ätit frukost och tittat på gårdagens avsnitt av Så mycket bättre. Jag tänkte gå ut på en promenad men såg att mobilen hade 5 ynka procent kvar och om jag ska gå ut på promenad själv så är musik i öronen ett måste! Jag får alltså vänta en stund och hoppas att det inte hinner bli så mörkt ute under tiden. Kvällen kommer att spenderas i soffan framför tvn då det är Solsidan, Hellenius hörna och antagligen någon bra film efter det. Det blir mys, imorgonbitti åker jag hem till Karlstad men på torsdagkväll är jag tillbaka! Älskar att jag har så slappt schema så jag kan åka hit hela tiden. Trots att vi bor längre ifrån varandra nu än vad vi gjorde förra året då jag bodde i Eskilstuna och Ludde i Stockholm så träffas vi ändå mer nu än vad vi gjorde då. Dock är det lite dyrare att ses nu men det är det värt. Har faktiskt inga roliga bilder att bjuda på men imorgon tänkte jag fota min nya klänning så ni får se den! Längtar verkligen tills i sommar då man kan bära upp den så fint till brunbrända ben.
 
Ha en jättebra söndag allhopa! Hoppas den inte är fylld med så mycket söndagsångest! ♥
 
Äsch, här får ni en bild från förra sommaren då jag och mina fina vänner tillbringade en vecka tillsammans i Ayia Napa. Här har ni mig och min fina, saknade vän, Maja! 

Kommentarer
Postat av: E M E L I E

så härlig bild!:)

2012-11-30 @ 16:41:43
URL: http://emelieroberg.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0