PROMENAD

 
Jag skulle vilja skriva att jag har gått en power-walk, men eftersom jag har varit sjuk i nästan två veckor så tog jag inte ut mig helt och hållet. Kände att jag kunde gå snäppet fortare om jag ville, men det var iallafall skönt att röra på sig lite och nu har jag upptäckt mer av Solna/Sundbybergsområdet. Först gick jag runt en sjö, därefter gick jag till FriendsArena och därefter hittade jag en till sjö att gå runt. Det var väldigt läskigt när jag möttes av hur många fåglar som helst! Jag är rädd för fåglar och när jag såg att det var stora fåglar, svanar och gäss så var jag inte kaxig. Gick iallafall igenom klungan av dessa läskiga djur men jag var nästan gråtfärdig! Lite kul nu i efterhand eftersom det fanns barn där som sprang runt och lekte mitt i denna klunga, nåväl, jag gjorde det iallafall! Nu ska jag hoppa in i duschen och sen hoppas jag att älsklingen kommer hem snart. Annars får jag väl sätta mig och plugga... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0