MIN GARDEROB

I hela mitt liv har jag fått lägga mina kläder i flera trådbackar och hemma i Tumbo fick jag till och med ha en klädställning ståendes synligt i rummet för att ha plats att hänga upp mina kläder. Det jag vill komma till är att jag aldrig har haft så bra med garderobsutrymmen som jag har här i Karlstad, här har jag till och med sorterat upp kläderna lite så att jag har ungefär samma färger på samma ställen. Och det är faktiskt ett tips för mig. Jag har alltid varit jätte dålig på att hänga upp kläder men när man gör såhär så blir det faktiskt lite roligare. Nu vill jag inget hellre än att det är ordning i mina garderober! Dessutom hittar man mycket bättre och slipper leta igenom hela garderoben för att hitta den där ljusa skjortan eller den där svarta klänningen. Jag har koll för en gångs skull! 
 

Kommentarer
Postat av: Svärmor

Snyggt kära du! Gissar att det inte är samma ordning hos min bubbe i Solna...

2012-11-02 @ 13:33:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0