MIN FRUKTSALLAD

 
När jag gjorde min grymt goda fruktsallad så använde jag mig av apelsiner, bananer, äpplen, ananas, päron och kärnfria vindruvor. Första tipset är att skala de frukter med konstigt skal på, självklart skalar man apelsinerna och bananen. Men jag skalade även päronen. Det är ju såklart viktigt att ta frukter man tycker om, själv fick jag bara ha i en banan då pojkvännen verkligen hatar det. Tipset från min sida är iallafall att när man har skurit alla frukter så blandar man iordning en blanddryck med smak av exotiskfrukt. Sedan häller man i "saften" och sedan är det färdigt! Detta gör att fruktsalladen blir mycket mer saftig och på något sätt så smakar den mycket mer. När jag gör fruktsallad så gör jag alltid väldigt mycket så att den räcker i flera dagar framåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0