MÅNDAG

Idag är det måndag och dagen som jag faktiskt börjar känna mig sjuk. Jag visste att jag skulle bli smittad av pojkvännen som har vart sjuk i över en vecka och det är ju inte så konstigt att det går över på lilla mig när jag vill pussa på honom hela tiden. Det blir liksom så när man bara träffas på helgerna, och nu var det dessutom två helger sen vi sågs! Dagen har bestått av att säga hejdå till älsklingen som åkte till skolan imorse vid klockan nio, sedan somnade jag om till The Notebook. När jag vaknade igen vid halv tolv så tog jag lite av fruktsalladen jag gjorde igår, och satan i gatan vad god den var! Nu är Ludde hemma och vi båda ska sätta oss och plugga lite. Jag ska läsa lite i en bok till nästa föreläsning som jag ska på och älsklingen ska plugga till sin tenta. Ikväll ska vi kanske på bio och se Bond, men vi båda är rätt hängiga så det lär bli en mysig hemmakväll med lite gott istället. Ha en bra dag allihopa, trots att det är måndag! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0