MÅNDAG

Godkväll allihopa! Dagen har bestått av skola och så har jag och min roomie sjungit Singstar hur länge som helst. Dagens middag blev pasta med carbonara, och riktigt lyckad blev den idag måste jag säga. Nu har jag inte varit hemma i Eskilstuna på hur lång tid som helst och därför är snart saknaden efter mina fina hundar olidlig. Jag har sagt till mig själv att inte komma hem innan jul, jag tänkte att då kanske man får fler paket av mammsen för att man är så saknad, hehe... men vi får se hur det blir! Ikväll är det en massa bra program på tv så kvällen tillbringas i sängen under täcket, det behöver jag efter den lilla sömn jag fick inatt! 
 
Mina fina hundar för ungefär 8 månader sedan eller något. Det är minstingen Nova (som är störst till storleken) som slåss och min åttaåriga Maja som får stå ut. Stackarn! ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0