GODMORGON

 
Jag vet inte hur mycket jag har snutit mig det senaste dygnet, men mycket är det och mer lär det bli. Bion igår var så sjukt bra, långt över mina förväntningar faktiskt! Det var dock lite jobbigt att sitta där och nysa och behöva snyta sig lite försiktigt var tjugonde minut typ, för jag lyckades alltid tajma in till de fina scenerna där allt var jättevackert och sådär på filmen, men en extra ljudeffekt gör väl kanske inte så mycket! Innan bion åt vi på ett jättemysigt ställe som hette Lilla Sicilien, jag åt carbonara! Hur gott som helst!
 
Idag vaknade jag vid nio och då gick jag och Emma till Ica för att köpa på oss det allra viktigaste, nämligen frukost! Vi ska storhandla i helgen då vi får besök hemifrån. Nu sitter jag i sängen helt nyduschad och tar det lugnt, vi har inte föreläsning förrän 13.15 så har lite tid på mig att chilla lite mer på. Solen skiner i Karlstad idag och temperaturen är inte så låg som den brukar vara! Hoppas ni alla får en lika bra dag som jag tänker ha! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0