LONG TIME, NO SEE

Haha, det där med att börja blogga igen för några månader sedan gick ju sådär! Vet inte ens varför jag skriver just nu, kanske för att jag har så mycket känslor i mig som bara måste ut och som vanligt så tycker jag det är skönt att skriva av sig istället för att prata om det. Nu är det ioförsig glada känslor jag känner! Jag har kommit in på högskolan jag ville komma in på, jag och Emma har hittat en jätte bra trea och imorgon åker jag till Fjällbacka. Inte minst så ska jag se Bruce Springsteen i Göteborg på lördag! Min pappas absolut största idol var Bruce, och det dödar mig sakta på insidan att han inte följer med oss på lördag. Nåväl, det var väl det. Nu ska jag packa en resväska så jag klarar mig från hemmet en hel vecka!
Btw, när jag flyttat till karlstad så har jag tänkt att börja blogga dagligen igen! Men innan dess måste jag ta vara på tiden så mycket det går, alltså träffa alla vänner och framförallt min kära pojkvän! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0