KARLSTAD

Jag har inte berättat för er om mina intryck jag fick av staden Karlstad och deras universitet. Staden är ungefär som Eskilstuna, fast av det lilla jag hann se så är nog Eskilstuna snäppet större. Delar av universitetet var nybyggda så dem var hur fräscha som helst! De hade ett gym som var gigantiskt och jäkligt lyxigt! Det fanns en stor jacuzzi i omklädningsrummet, bara det gjorde att jag ville börja träna där. Jag vill nog till Karlstad, men ett år av frihet skulle sitta som en smäck, så därför ska jag nog bara jobba och resa nu när man ändå kan och har friheten.
image description
Hihi, när vi stannade för att tanka bilen så stod denna bredvid oss. En turkos moped som det står "lokalpost" på! Tyckte att det var lite roligt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0