HELGEN

Helgen som har varit var väldigt avkopplande. I fredags gick jag och Emma på tunapark, därefter hämtade jag upp pojkvännen och sedan åkte vi hem till hans föräldrar där vi spenderade både fredag och lördagskvällen. På dagen på lördagen så hann jag med en timmes promenad med mamma och hundarna och vilket var guldvärt. Söndagen bjöd på ett fantastiskt vinterväder så jag och älsklingen tog en timmes promenad då också.
-
Idag har jag spenderat dagen hemma i sängen med SATC, jag har fått så jäkla ont i benhinnorna. Antingen är det inflammation eller bara träningsvärk? Kan man ha träningsvärk i benhinnorna? Nåväl, imorgon blir det skola iallafall. Bara att kämpa på denna vecka för nästa vecka är det sportlov. Då åker jag och mina tjejer till Delsbo för en riktig tjejvecka. Mysigt det kommer bli! ♥
image description
En bild från när jag var med pojkvän+familj i Romme, antingen förra året eller året innan.
Tycker hans jacka är snygg så jag ska prova den och kanske låna med mig den upp till Delsbo! Hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0