KLAR FÖR DAGEN

Idag gick jag upp klockan åtta och befann mig i skolan klockan kvart över nio. Efter föreläsningen (som förövrigt var jätte bra!) så gick jag direkt till gymmet eftersom att det ligger precis bredvid skolan. Snacka om att väskan vägde mycket med både träningskläder och skolböcker, framförallt LAGBOKEN i. Att bära den var en träning i sig. Idag körde jag armar och mage. Det blev lite kondition i slutet också. Känns skönt att vara igång igen! Jag har världens jädra träningsvärk från gårdagens utfallssteg och benböj. Är så dålig på att stretcha efteråt så jag får väl egentligen skylla mig själv lite. Nu ska jag äta lite mellanmål/lunch och titta på Så mycket bättre! Sedan ska jag ägna lite tid åt kurslitteraturen! Jippi! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0