27 DECEMBER

Sorry för hemskt dålig uppdatering här men igår var jag så sliten att jag inte orkade skriva. På juldagen hade jag så sjukt jäkla roligt då vi firade Hanna i Stockholm. Vi var först hemma hos Hanna och Victor där vi åt middag och körde lite lekar. Det var lite trångt då vi var cirka 20 personer men roligt var det! Sedan tog vi oss till Sturecompaniet där jag hade lite tur som ens kom in då det var 23-årsgräns. Det var ett jättebra uteställe, faktiskt bland de bästa jag har varit på! Kom hem vid fyra tiden och då somnade vi som två utslagna grisar i sängen. 
 
Igår försökte vi gå upp hyffsat tidigt, men vi kom inte upp från sängen förrän klockan var halv ett. Eftersom vi inte hade någon frukost i lägenheten så åkte vi till Pizza Hut och käkade innan vi tog en sväng på mellandagsrean i Stockholm. Hittade inget på rean men köpte ett par svarta jeans och en jättefin topp som kommer att användas på lördag då vi ska på musikal! Idag har vi bara tagit det jätte lugnt och nu sitter vi hemma hos mig, jag med datorn och älsklingen med sin iPad.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0