10 DECEMBER

Idag är det måndag och en ny vecka väntar. Vad klyschigt det lät men så är det, denna vecka vill jag hinna fyra träningspass helst. På onsdag ska jag träffa min tränare på livskraft och fixa ett nytt träningschema till mig. Denna gång sa jag vad jag ville förbättra och utefter det så fixar hon ett schema till mig. Sedan är det ju upp till mig att träna efter det. Imorgon åker pojkvännen hem men det är inget att vara deppig över då han kommer tillbaka redan på fredag. Sedan kommer han att vara här en hel vecka innan vi båda åker hem till Eskilstuna för att fira jul. Längtar jättemycket hem faktiskt. Har aldrig varit borta från min familj och mina hundar såhär länge. Ikväll ska vi bara ta det lugnt och se på tv och sådär, bara njuta av varandras närvaro helt enkelt! Ha en bra kväll allihopa! 
 
Såhär fin var Nova förra julafton! I år vill jag ta mycket fina kort på
båda hundarna, typ lite porträttbilder! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0