MÅNDAG

Gårkvällen var rätt mysig här hemma hos oss. Vi har monterat upp vår massagebänk så både jag och Ludde fick massage av mamma. När jag skulle sova så var det dock som att allt bara brast inuti mig, men det var skönt att få gråta av sig lite. Tur att älsklingen låg bredvid och tröstade mig, annars hade jag aldrig kunnat sova.
.
Nu är det måndag igen vilket betyder att jag hade världens längsta sovmorgon imorse, men trots det lyckades jag försova mig. Nu har jag precis kommit hem ifrån skolan så nu ska jag sätta igång och skriva färdigt geografin och försöka bli klokare på psykologin!
Såhär har jag sett ut idag för alla som undrar. Byxor och linne från Gina Tricot, tröjan är från HM. Det blev en väldigt lätt sminkning idag eftersom att jag försov mig. Men det funkar ju faktiskt också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0