ÄNTLIGEN HELG

Äntligen är det lördag och en dag då man bara kan göra vad man vill. Igår kväll hade jag myskväll med Emma ute i stugan och det blev rätt sent vilket resulterade i att vi vaknade vid klockan tolv idag. När hon och familjen hade farit iväg så fick jag någon kick i bakom som gjorde att jag gick ut och krattade tomten. Den såg för jävlig ut så det behövdes, men frågan är ju vilken normal tonåring som gör det frivilligt utan att någon ens har bett om det? Nåväl, jag är nog inte normal helt enkelt. Ikväll ska jag träffa Ludde och jag antar att vi ska ha myskväll hemma hos någon av oss. Imorgon är det första advent vilket ska firas med julmys hemma hos Sara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0