TIDSFÖRDRIV

I helgen har vi satt upp lite hyllor i mitt rum, sen var jag, mamma och Magnus på Dimoda och handlade lite saker som nu står på hyllorna. Jag köpte bokstäver: K Ä R L E K (som jag har över sängen, haha), blockljus, en låda för att ha små skit i och en present till farmor som hon fick idag när vi var där och åt.
-
Idag har det varit en jätte mysig dag. Jag var hemma hos älsklingen tills klockan fyra då jag åkte hem till min farmor. Vi åt mat och efterätt, vi åt till och med efterätt två gånger. De har blu-ray så vi passade på att dra en rulle på den också. Jäklar vad bra bilden är med sådana spelare, helt sjukt! Vid halv nio kom jag hem igen till en glad hund som så snällt låg och väntade i min säng.
-
Jag har börjat att skriva lite på mitt tal som ska hållas på tisdag i aulan. Det handlar om att väcka stolthet vilket inte är det lättaste. Jag tror att jag ska prata om våra vardagshjältar, så som brandmän. Vi får se om jag får ihop tillräckligt med minuter i det ämnet. I värsta fall får jag prata om något mycket lättare, vad nu det skulle vara. Dagen imorgon ska spenderas framför plugget hela dagen så att jag blir färdig med talet någon gång. Det vore sjukt skönt att få det gjort på tisdag, men eftersom att jag har skjutit upp skiten hela lovet så får vi se om jag hinner.
-
Nu blev detta ännu ett meningslöst inlägg pga att jag är sjukt uttråkad. Det är det min blogg används för, för att jag ska kunna skriva av mig lite när jag är ensam. Den som vill får läsa, men man måste ju absolut inte. För intressant är det nog inte det minsta, och bilder orkar jag nog inte lägga in heller för den delen. Nu ska jag börja runda av och sova. Vad tråkigt att somna helt ensam, men älsklingen har åkt till Stockholm för han har tenta imorgon. Jag hoppas med hela mitt hjärta att han klarar den, mest för han egen skull, jag tror att självförtroendet behöver en knuff åt rätt riktning! Vi hörs när vi hörs, kraaam sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0