JUST DET.

Nej men oj, har helt glömt bort att jag har börjat blogga igen. Ni har iallafall inte missat så mycket eftersom att inte har hänt så mycket speciellt den senaste veckan. Jag har tjänat lite pengar då jag och Emma jobbade när Grant Thornton hade julbord. Lättförtjänta pengar faktiskt. Något som inte är så roligt är att jag har åkt på ännu en urinvägsinfektion. Jag äter penicillin nu och därför ska jag inte gå på studentfesten som är imorgon, snacka om dålig tajming! Jag orkar inte gå om man ändå inte kan dricka, känns helt onödigt. Jag får helt enkelt sitta pigg och glad på matte c lektionen på torsdag och därmed bli favoritelev! Nu blev detta ett fett tråkigt inlägg men roligare än såhär är inte livet just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0