HELGEN

Min helg har varit otroligt skön! I fredags var jag i Stockholm på mässa och så blev det en del shopping också. Därefter blev det en natt hos min älskade pojkvän. Tanken var egentligen att jag skulle ut på krogen men jag hade så jädra ont i fötterna efter dagen så valet av myskväll var givet. I lördags blev det en spakväll med världens bästa tjejer! Det blev en hel del spänning också men det är inget jag orkar dra upp på bloggen. Riktigt lyckad kväll som absolut måste göras om snarast!!! Idag lyxade vi till det lite, jag följde nämligen med pojkvännens familj på julbord med släkten. Julbordet ägde rum på en stor herrgård i Strängnäs, så sjukt gott var det men nu känner jag inte för att äta på några veckor!
Hehe, vi kände för att ta en riktig fjortisbild! Det var alltså vi som är med på bilden + Märtha som hade Spakväll i lördags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0