THE WORLD AT LARGE

Ligger och slappar i soffan som en soffpotatis. Jag har precis läst färdigt psykologin och nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Mamma och Maja åkte ner till Eksjö för en stund sen så jag har ingen att kela med för tillfället.
Älsklingsludvig slutar klockan fem, det är ju faktiskt några timmar kvar tills dess så jag lär ju hinna tråka ihjäl mig innan han kommer hit. Jag har inga planer alls för helgen vilket känns ganska skönt. Eller ja, jag vet ju att jag ska vara med Ludde och att vi antagligen bara kommer att ta det lugnt eftersom att vi båda är ganska slitna. Vi hinner ju knappt vara på vardagarna, eller jo föresten, han kommer hem till mig, vi äter, vi kollar film och vi sover. Men vi hinner ju aldrig hitta på något som tar längre tid än en timme liksom, vilket är förståeligt eftersom att han går upp klockan sex varje morgon.
Stackars er läsare, nu har jag bara skrivit för att jag inte alls har något bättre för mig. Jag har bara skrivit om helt ointressanta saker som egentligen ingen orkar bry sig om. Fast å andra sidan så är det ju ni själva som väljer om ni ska gå in och läsa överhuvudtaget. Så, skyll er själva!
HAHA! Jag hittade värsta mongo bilden från Gröna Lund när vi satt och vilade och återhämtade oss lite.
Kolla vilken ful bild på precis alla, jag som gör något med tungan mot Susanne. Lisa som dricker upp saften från sin isglass och Stefan som precis blinkar eller nåt! Hahaha, jag älskar såna här bilder♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0