RELEASE ME

Förlåt för en död dag. Jag som annars brukar vara ganska så duktig på att uppdatera har nu fått lite förhinder. Det är nämligen så att vi har sjukt mycket läxor och prov tills nästa vecka. Plus ett matteprov på torsdag!
Vart är min pojkvän när man behöver plugga med honom? Jo. Han ska vara i Stockholm tills på torsdag kväll, så vi kan ju skylla på honom om jag inte får mer än G.
-
Efter skolan idag så åkte jag och Fella ner på stan och gjorde lite saker, sedan käkade vi på Your Choice, ett helt okej ställe! Väldigt billigt också, fast minuset var såklart den pyttelilla drickan!
När vi kom hem så gjorde vi klart psykologin och så har vi duschat, jag har också hunnit läsa några sidor i engelska boken som vi fick idag! Herregud vilket roligt liv jag har, och gissa vad som sker imorgon på min lediga dag?
Joho ni, jag, Fella, Sofie och Malin ska träffas och plugga! Blir ni förvånade?
Nej, nu ska jag fortsätta i boken och klockan åtta ska jag och Fella erövra stora tvn och kolla på Idol, samt äta Ben&Jerry Glass! Tummen upp!
Här langas en två år gammal bild, fy tusan vad jag tycker om dig ibland min lilla skruttefia!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Vart ligger your choice? :))

2010-09-28 @ 20:00:53
Postat av: fellllako

jadu lillis, det ska jag tala om för dig. typ där ego låg förut:)

2010-09-28 @ 21:49:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0