PROMICE TO STAY WITH ME FOREVER

Gud vad jag känner mig ensam just nu, ligger i min säng i mitt mörka rum helt ensam. Så kan det vara ibland men jag trivs inte, usch nej! Jag får väl kanske ta och vänja mig nu när pojkvännen har börjat kolla på lägenheter i huvudstaden. Inte så kul om jag ska vara ärlig, skönt för honom dock.
Någon som har ett långdistansförhållande så att ni bara ses på helgerna?
Jag är livrädd iallafall, tänk så kommer jag att få panik över att vi aldrig ses och när vi väl ses så kommer jag säkert att tänka på att snart ska någon av oss åka härifrån igen och så tar det en vecka till innan vi träffas igen. Min mamma har ett sånt förhållande och under hela tiden så har jag tänkt att jag aldrig skulle vilja ha det så, men just nu är jag på väg in i ett sånt. Det känns skit läskigt!
Det finns antagligen dom som tycker att jag är egoistisk, skitlöjlig och att jag överdriver. Men faktum är det är såhär jag känner just nu och om man inte tycker om det så kan man dra.
-
Deppigt inlägget blev, precis som jag just nu. Suuuck och stön! Tur att idol börjar snart så man får något att göra, mitt humör sänks hela tiden när jag kommer på att jag måste plugga på tyska glosor tills på fredag.
JAG ORKAR INTE. Jag hatar tyska, tyska kan vara det fulaste språket i hela världen!

Kommentarer
Postat av: amanda

du kommer klara av det<3

2010-09-29 @ 20:54:54
Postat av: cissi

Jag hoppas det! Har blivit peppad i ungefär en timme av min mamma, så nu känns det bättre :)

2010-09-29 @ 21:20:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0