MYSKVÄLL MED MIG SJÄLV

Har precis tittat på idol samtidigt som jag åt vaniljglass med chokladkross och chokladsås! Fy fabian vilken bra kombi! Det stora plusset hade väl varit om man inte hade varit själv.
Min pojkvän är ju i Stockholm tills på torsdag, och det sjuka är att jag redan saknar honom. Eller ja, sjukt och sjukt är det väl kanske inte, man måste väl klara av att vara utan varandra också. Jag är iallafall glad över att jag har honom, för han är bland det bästa jag har.
Just nu sitter jag och kollar på Såld På Hus på tv4+. Någon som har sett det programmet? Det är iallafall två lag med två olika mäklare i varje, sen ska dom besöka tre olika bostäder, (som oftast är skitsnyggt inredda och jätte coolt byggda) därefter ska dom gissa vad husen har blivit sålda för och den som gissar närmast vinner.
Jag och Ludde brukar också tävla, gissa vem som brukar vinna? Haha, ja, inte är det jag iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0