LIFE GOES GOOD

Hej på er! Har tyvärr varit lite upptagen i helgen så därför har jag inte bloggat särskilt mycket, dvs... ingenting!
Men förhoppningsvis har väl ni också haft bättre för er än att läsa vad jag har för mig så det borde ju faktiskt gå jämt ut. Igår var jag, älsklingen och hans mamma och syster på Lager 157. Där träffade vi på han som spelar tvillingarna i filmen Bröderna Karlsson. Dom spelade in en zombiefilm precis utanför så jag antar att han skulle vara med i den.
Påtal om något helt annat så har jag och Fella precis kommit hem från skolan. Snacka om att vi hade en skön dag, två lektioner som vi kollade film på, och den sista där det var en snygging som föreläste! Kanon bra tycker jag!
Imorgon har jag sovmorgon till halvtio, sen har jag bara två lektioner och därefter slutar vi. As bra timing att sluta tidigt, eftersom att jag ska på arbetsintervju klockan tre på Mc Donalds, haha, några fler som ska dit? Har hört att det är typ en miljon människor som ska. Så typiskt att det inte bara var jag, för då hade det nog varit mycket lättare att få jobb.
Nej, nu ska jag plugga lite, suuuck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0