JAG FÅR LIKSOM INGEN ORDNING

HELVETES PSYKOLOGI. Jag som trodde att det skulle ta högst tjugo minuter att svara på frågorna, men det tog ungefär en hel timme! Nåväl, nu har jag iallafall det gjort. Städat rummet har jag också gjort, så nu finns det inte en enda dammråtta kvar.
Kvällen ska jag nog tillbringa ute i Mora med Fella, Simon och Ludde. Om vi inte hittar någon fest att dra till så blir vi nog kvar där över natten, antar att vi ska kolla film, spela spel och ha parmiddag! Jag har tänkt på en sak, när man var liten så hade man ju sin bästakompis, och vi hade iallafall alltid planer om att: "Om jag blir tillsammans med honom och du med hans bästa kompis, så kan vi äta tillsammans, gå på bio tillsammans, bowla tillsammans" Och faktum är att det är så jag har det just nu. Det är lite komiskt tycker jag, fast väldigt roligt!
Nej, nu ska jag hoppa in i den där duschen ni vet?
HERREGUD VAD GULLIG DU ÄR FELICIA ALBERTINA JUSTINA BERNHARDSSON!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0