I´M SINGING IN THE RAIN

Hej bloggen!
Har precis varit ute och gått med Maja, det var nog sista gången jag gick med henne eftersom att hon åker hem till eksjö ikväll, snyft.. ;) Hur som helst så fick jag iallafall användning av mina kära gummistövlar, det regnade ju idag men så fort vi gick ut så blev det uppehåll! Det bästa är att man då inte behöver akta sig för alla vattenpölar!
Är ni som jag, om jag ser en vattenpöl när jag har gummistövlar på mig, så får jag en tvångstanke att hoppa i den?! Lite jobbigt ibland, men så är det!
Snart ska jag lämna över min rosa laptop till Bjarne som har köpt den. Därefter ska jag tillbringa min kväll med älsklingen hemma hos honom för en gångs skull. Vi sover ju alltid här nu för tiden eftersom att hans tåg går så tidigt osv. Men jag tror att han hade sovmorgon imorgon och då får man faktiskt passa på att vara där.
Imorgon är det fredag, fy tusan vad veckorna går fort! Jag hinner knappt med själv, nyss var det måndag?
Världens finaste och mysigaste♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0