I´M ALL ALONE

Sådär ja! Nu har jag och Fella gått på stan en sväng, vi tog en fika också. Inte så jätte ovanligt faktiskt, men det är ju så himla mysigt! Om ni inte har smakat persika isteet på SMAK så tycker jag faktiskt att ni ska göra det. Det är mumsfillibaba!
Fella drog precis just nyss, så nu sitter jag i sängen med Maja bredvid mig. Ibland är hon som en lillasyster som hänger efter en överallt, kan bli lite jobbigt efter ett tag men just nu är det bara mysigt!
Idag är jag så sjukt trött också, inte så konstigt egentligen eftersom att vi satt uppe ett bra tag igårkväll och kollade på Valvakan. Nu ska jag äta, vet inte riktigt vad det blir för mat men förhoppningsvis så blir jag mätt idag också!
Mysigt va? Det är inte alla som får pussa Maja inte, sötizzzzaaar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0