GOING ANYWHERE

Hej bloggen!
Jag kom hem från skolan för runt en och en halv timme sedan, sen dess har jag gjort så att Maja har fått skämmas lite (hon åt upp min choklad från igår, den låg till och med på ett ställe där jag trodde att det skulle vara omöjligt för henne att få tag på den!) jag har plockat ur diskmaskinen, gått en promenad med Maja och nu har jag precis kommit ut ur duschen.
Ikväll får jag äntligen träffa Ludde! Jag har längtat enda sen i måndags efter honom. Så ikväll blir det mys pys och idol med min pojkvän! Vet dock inte vart vi kommer att spendera natten, men det blir antagligen hemma hos mig.
Nu ska jag ta något att äta innan min mage svälter ihjäl, det ekar typ därinne just nu.
Den här roliga videon kan ni ju njuta av sålänge, haha jag garvar ihjäl mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0