"Freddie Mercury lär le i sin himmel"

Jävlar vilka bra recensioner musikalen We Will Rock You fick av Eskilstuna Kuriren!
http://ekuriren.se/kulturnoje/1.805578-he-will-rock-you-
Här är ett utdrag:
Om du inte har så mycket till övers för musikaler, om du inte gillar Queens musik, om du inte uppskattar ett rejält glittrigt rockparty – då ska du se We will rock you av den enkla anledningen att du om ett antal år kommer att vara stolt över att kunna säga: Jag minns när den killen slog igenom. Jag såg honom på Cirkus hösten 2010, han var fantastisk redan då.
Fan vad stolt man blir över Bruno alltså. Helt seriöst, om ni tycker om musikaler och Queen, så borde ni ta tummen ur röven och gå o se musikalen! För det ska jag göra, och jag längtar så in i helvete.
Sjunger som en kung Bruno Mitsogiannis rockpipa och Queens odödliga låtar är som hand i handske. Tillsammans med hela den övriga svenska uppsättningen av We will rock you utgör han ett starkt ljus från Cirkusscenen i höstmörkret. Freddie Mercury lär le i sin himmel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0