FREDAG

Tänk er att det redan är fredag, fan vad veckorna går fort!
Ikväll ska jag vara hemma hos älsklingen och bara mysa. Jag slutar halv tolv idag och då vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Igårkväll gick jag och Ludde med Maja till den nya hundparken, det var ganska roligt att se när alla hundar sprang runt och lekte och nosade varandra i stjärten. Det var en gubbe därinne också som berättade att det är jätte många föräldrar som har sagt: Tänka sig att dom bygger åt hundarna men fan ingen lekpark åt barnen. Då är det nästan så att jag blir lite arg, hur många lekparker finns det inte liksom?
Nåväl, planerna efter skolan är väl kanske att göra klart tyskan helt så att man kan sluta halv tolv nästa fredag också. Det skulle sitta så underbart bra.
Fan vad långt inlägg det blir, men men... hoppas ni hade ork att läsa iallafall!
Nu ska vi snart in på matte lektion och efter det så slutar vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0