CHEAP MONDAY

Tyvärr glömde vi helt bort att ta bilder från dykningen, men jag överlevde iallafall trots den supertunga tuben på ryggen! Skit kul var det att dyka faktiskt, det tycker jag att ni ska testa om ni inte har gjort det!
-
Det känns som att det har hänt massor idag, fast när jag tänker efter så har det faktiskt inte det. Vi slutade skolan 12.50 och då åkte jag och Felicia ner på stan. Vi gick och lämnade våra tunga väskor hos mamma, och därefter mötte vi upp Michelle. Vi strosade runt ett tag innan vi bestämde oss för att fika på First Class. Jag älskar att fika, jag tror faktiskt att det är min hobby... Eller ja, en liten del av min hobby. Fast Ludde säger att jag inte har någon hobby, men jag vet att det finns en hobby inom mig någonstans, jag ska bara hitta den!
Efter fikat gick jag och fella till HM där vi mötte upp mamma. Hon köpte hårfärg åt mig som ska förbrukas alldeles snart. Efter det följde vi med och handlade och sen gick vi en långpromenad med världens finaste hund!
Fella idag när hon skulle sola i ståsolarium! En vanlig skoldag inne på toaletten!

Jag och världens finaste hund! Maja Baja♥
Nu sitter vi i köket, Fella pluggar på psykologin och jag chattar med min pojkvän (vilket känns sjukt ovant btw)!
Snart ska vi äta köttfärssås, mums! Sen ska vi kolla på Biggest Loser Sverige och färga mitt hår! Längtar lite, fast jag tror inte att det kommer bli en sån jätte stor skillnad!
Anledningen till att jag skrev ett sjukt långt inlägg nu är för att min vän Felicia Bernhardsson har klagat på att jag har för korta inlägg. Så varsågod Fella!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0