ONSDAG

Idag är det onsdag och det har varit en jobbig dag i skolan! Fast samtidigt har det flytit på och jag är färdig med engelskan och nästan med historian! Egentligen är det "sova med Fella dagen" idag, men hon kunde inte och Ludde är i Stockholm. Så det ser ut som att jag blir ensam ikväll. Sorgligt men sant, tragiskt men bra för då kan jag passa på att läsa lite ur boken Tristan och Isolde.
Herre min skapare vad tråkig den boken är alltså, jag vill ju börja gråta så fort jag ser omslaget på den... men det är bara att tugga sig igenom den helt enkelt och försöka att hålla sig vaken!
.
Nu ska jag hjälpa mamma att göra kycklingpaj som ska slinka ner i min mage senare!
Och ikväll får ni inte missa Berg flyttar in, Välkommen åter och Kungarna av Tylösand!
Och till dig kan jag meddela att jag saknar dig och att jag längtar tills imorgon! Jag tycker också att du är väldigt söt men ser lite skum ut på bilden! Hihi, love you♥

Kommentarer
Postat av: Amis

Fin header =)

2010-10-27 @ 22:00:32
URL: http://www.metrobloggen.se/amis
Postat av: cissi

haha tack! och jag som inte tycker att den är särskilt fin

2010-10-28 @ 15:36:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0