HÄR HAR DET INTE HÄNT MYCKET PÅ SISTONE

Hej bloggen!
Sitter just nu och kollar på nyheterna, det måste ju faktiskt vara ett litet pluspoäng?
Innan det så åt jag och sedan åkte jag med Dennis till coop forum och handlade lite candy.
Nu väntar jag bara på att min duktiga pojkvän ska komma hit, han har nämligen haft tenta idag och hans tåg hem från Stockholm går inte förrän 21.10. Stackarn.. När han kommer hit ska jag skämma bort honom med godis och massor av pussar.
-
Snart börjar idol, fast fy tusan vad jag inte tycker om temat ikväll, kunde dom inte ha kommit på nåt roligare tema än Beatles tema? Då är det ju illa. Dåligt av Alice Hagenbrandt att hoppa av också, är man med i leken får man leken tåla, tänk vad många som hade gjort vad som helst för att få vara där hon var. Jag hade kunnat döda någon för att kunna sjunga och vara med i idol!
-
Föresten så tycker jag inte om att det är snö ute. Det är mysigt med snö men fan inte i Oktober?!
Det värsta är ju att det är så sjukt halt ute, höll på att halka hundra gånger imorse när jag gick till skolan!
Nej, nu är det postkodsmiljonären, vi hörs när vi hörs!
Puss och kram, skumbanan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0