EN MYSIG HEMMAKVÄLL

Fy satan vad trött jag är idag. Igår kväll blev det en pokerkväll hemma hos Simon, och vi kom hem ganska sent faktiskt. Tanken idag var att vi skulle gå upp halv åtta och följa med Luddes föräldrar på någon marknad, men vi var alldeles för trötta så vi tog en lång sovmorgon istället!
Ikväll händer det ingenting förutom att jag ska mysa med älsklingen och äta nåt gott, ugnspannkaka tror jag att det skulle bli! Vi ville gå och se Saw på 3D, men det fanns inga bra platser kvar så vi tänkte göra det nästa helg istället.
Nu ska jag leta reda på älsklingen som bara försvann, undra vad han gör? haha, ni får ha en trevlig lördagskväll iallafall!
Heippppo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0