DET HÄR ÄR MIN TID

Det är torsdagseftermiddag och jag har precis varit ute på en mellan lång promenad med Maja. Just nu sitter jag i soffan och lyssnar på Håkan Hellströms nya album. Jag kommer alltid att gilla hans gamla klassiker mest, så som "En vän med en bil", "Nu kan du få mig så lätt", "Kom igen Lena", Känn ingen sorg för mig Göteborg" osv.. men det nya albumet var faktiskt helt okej!
-
Snart kommer älsklingen hit, och gud vad efterlängtad han är. Det kommer han nog att märka också, för jag kommer inte kunna sluta pussa på honom. Jag måste ju ta igen pussar från hela veckan som har gått. Han har nämligen sovit med sin pappa i Sthlm denna vecka, han gör det ibland och jag förstår honom! Jag skulle inte heller orka pendla till Stockholm varje dag.
-
Imorgon är det fredag och sen är det lov! Shit vad skönt. Jag har inga planer för lovet direkt, men jag behöver vila från skolan ett tag. En sak jag ska göra med bror min är att tjäna pengar, vi ska nämligen hålla på och fixa vinden, alltså rensa, flytta runt på saker och sånt där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0