NOT READY TO MAKE NICE

Hemskt ledsen för seg uppdatering. Eller nej, jag är inte ett dugg ledsen. Fast jag förstår om ni är ledsna, men det är ingen fara för jag kan gottgöra er med ett redigt inlägg nu!
-
I lördags blev det faktiskt partaj som slutade sent i min säng med älsklingen. Somnade som en stock kan jag ju tala om! Igår blev det en riktig slappardag! Vi åkte och hämtade Luddes bil ute i Björsund och därefter blev det en hel dag hos honom. Jag kollade på de två första Harry Potter filmerna eftersom att jag ska se den sjunde på bio på fredag! Jag har bara sett de två första så jag har lite att göra denna vecka! Efter att vi ätit så åkte vi hem till mig och här möttes vi av en sjukt söt och glad hund. Maja alltså, nu ska hon bo hos oss i minst fyra veckor!
-
Idag har jag varit i skolan, men jag hoppade sista lektionen. Gissa vad jag gjorde istället?
Jo, jag tog nämligen den sista sprutan mot Livmodercancer. Satan vad ont den gjorde, jag satt och gnällde som ett litet barn. Jag tror att mamma skämdes lite över mig. Hahaha.. Efter det så kom Felicia hit så vi spelade lite Skip-Bo och kollade på Ensam mamma söker innan hennes mamma hämtade henne. Flickan fyller år imorgon så jag ska försöka hitta på någon liten överraskning till henne, hon kommer nämligen hit och gör iordning sig innan skolan!
Ska jag baka en feting tårta kanske? Eller scones? Orkar jag?



Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Fella är hemma och Ludvig är i Stockholm hela veckan. Sitter och lyssnar på Olle, en riktigt mysig röst har han tycker jag! Snart är det final i Biggest Loser som jag och mamma ska titta på. Jag avslutar nog kvällen med den tredje Harry Potter filmen.
Hoppas ni är nöjda med inlägget! Godnatt♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0