TISDAG

Idag har jag haft utvecklingssamtal med Håkan Bråkan. Det gick väldigt bra och jag tror att mamma och Magnus är nöjda med min tillvaro, för att inte tala om hur nöjd Håkan var med mig. Har nog aldrig fått så mycket beröm av en lärare förut!
Nu har jag precis kommit hem från skolan. Jag har ingen aning om vad jag ska göra, mina vänner gör annat och Ludvig är i Stockholm. Ensamhet kan vara otroligt skönt ibland, men bara i rätt mängder. Just nu är det liksom lite för mycket ensamhet. Jag ska nog tvinga Ludvig att komma hem till mig ändå, jag kan ju alltid försöka?
-
Nej fan, jag är så jädrans hungrig så jag knappt vet vad jag heter. Jag är sjukt sugen på nudlar som man köper i Kina Hong Kong, men det är ganska långt dit så jag kanske får nöja mig med vanliga nudlar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0