SÅ MYCKET BÄTTRE OM VI ÄR TILLSAMMANS

Idag har jag varit i skolan, jag har skrivit ett matteprov och haft en jätte jobbig gympalektion som resulterade i att jag knappt orkade röra mig efter. Jag tog mig iallafall hemåt sakta men säkert. Tog en dusch och sedan åt jag och Dennis hemma hos mormor och morfar. På vägen hem tog vi med oss en hel kartong med fotoalbum hem så ni kan ju gissa vad jag har gjort ikväll!
Vid sju snåret så kom Felicia hit och vi har faktiskt satt igång med vårat projektarbete, vi har också hunnit kolla på tv och gått ner till Statoil en sväng. Nu är jag skit trött så jag ska faktiskt tvinga med mig Felicia till sovrummet nu!
Godnatttt♥

Kommentarer
Postat av: tomas dileva

hej hej

2010-11-19 @ 00:58:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0